Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatom Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Zalabaksai Közös Önkormányzati Hivatalban a koronavírus járvánnyal összefüggésben járványügyi megfontolások miatt, - megelőző intézkedésként- a személyes ügyfélfogadást 2020. november 5. napjától visszavonásig korlátozom.
Kérem Ügyfeleinket, törekedjenek arra, hogy ügyeiket telefonon, vagy elektronikus formában az alábbiak szerint intézzék:
1. Kérelmeiket Zalabaksai Közös Önkormányzati Hivatalhoz tartozó önkormányzatok honlapjáról elérhető elektronikus ügyintézés nyomtatványain, vagy elektronikus úton az alábbi e-mail címre küldjék meg: korjegyzo@zalaszam.hu
2. Az ügyfélkapuval rendelkező ügyfeleink részére elérhető E-önkormányzat portálon keresztül biztosított az ügyintézés (https://e-onkormanyzat.gov.hu).
3. Amennyiben beadványához, kérelméhez eredeti iratok (például, nyugdíjszelvény, jövedelemigazolás, személyes nyilatkozat.) csatolása szükséges a Közös Önkormányzati Hivatal épületére kihelyezett- általunk minden nap két alkalommal ürítésre kerülő- postaládába szíveskejenek betenni.
Kérem Önöket, hogy minden kérdésükkel, kérésükkel kizárólag telefonon vagy elektronikus úton érdeklődjenek.
Kérem, hogy az önkormányzatok felé fennálló adó- vagy illeték fizetési kötelezettségüket lehetőség szerint elektronikus úton teljesítsék.
Anyakönyvi, lakcímbejelentési ügyintézés szükségességének bejelentését a 06-92-573-430 vagy a 06-92-573-436 telefonszámra jelentsék be, és a további szükséges teendőkről itt kapnak tájékoztatást.
Amennyiben a személyes ügyintézés nem tűr halasztást, a lehető legkevesebb, az ügyintézéshez szükséges időt töltsék a Hivatalban.
Ebben az esetben a Hivatalba történő belépéskor mindenkinek kötelező a bejáratnál elhelyezett kézfertőtlenítő használata és a maszk viselése. A személyesen megjelent ügyfelet az ügyintéző a belépéskor testhőmérővel ellenőrzi.
Megértésüket és együttműködésüket köszönöm.
A Hivatal elérhető a 93/573-430 telefonszámon.
Pásztor Andrea s.k.
jegyző